Stomatologie není můj obor

21. března 2014 v 13:41 | Ilma |  Myšlenkové ohňostroje

Klasicky se psychický stav začal odrážet v tom zdravotním. A tak už jen čekám, kdy se zase něco objeví nebo co dalšího se posere.

Ve chvíli, kdy se mě chopil pocit, že setrvat o nějakou vteřinu navíc v budově školy nebo internátu by na mě mělo více negativní vliv, jsem to po napsání písemek zabalila.

To všechno, co ve mně zmírá jsem ze sebe už potřebovala nějak dostat. Spojila jsem dvě věci v jednu a tím jsem se na základě nouzové návštěvy zubní lékařky konečně dokopala k věci první. Skoro jsem zapomněla, jak skvělá je jízda na kole. ^^

Ranní hodiny, vycházející slunce, chládek, sluchátka v uších, vítr ve vlasech, jedno z mých oblíbených míst k němuž se vážou vzpomínky.. opírání se do pedálů podle hudby a sledování přírody, která se mihne kolem. Na cestu jsem se však vydala bez první pomoci astmatika, a tak nezbývalo než ve chvíli, kdy jsem už měla černo před očima a můj žaludek chtěl vyvrátit to nic, co v sobě měl, na pár vteřin zastavit. Můj způsob stravování poslední doby je poměrně hodně zvláštní, a tak jsem se v duchu zasmála, když mi má stomatoložka na úkor zásahu a aplikace nějaké sračky do mé dásně řekla, abych dva dny zůstala u tekuté, maximálně kašovité stravy.

No, pro dnešek mám jedenáct kilometrů za sebou a těším se na další projížďku, ke které se snad co nevidět donutím.

(S)mějte se!

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Anketa

Líbí se ti tento blog?

Ano
Trochu
Ne
Vůbec

Komentáře

1 daeris daeris | Web | 21. března 2014 v 15:07 | Reagovat

Taky strašně ráda jezdim na kole. Jelikož nesnášim sporty, při kterejch se hodně zadejchám, tak u mě ta cyklistika neni překvapením:D

2 pavel pavel | Web | 21. března 2014 v 20:57 | Reagovat

Taky rád jezdím na kole a rychle, protože taky miluji ten vítr ve vlasech. Bohužel mám kolo v Německu, takže od začátku května se konečně projedu. :-)

3 Narween Narween | Web | 22. března 2014 v 19:54 | Reagovat

Och, na bicykli som nebola vyše roka a hrozne mi to chýba... snáď už v lete budem natoľko k pohode, že konečna niekam vyrazím... :-)

4 Amelie Amelie | Web | 24. března 2014 v 1:48 | Reagovat

Na kole už jsem nejela ani nepamatuju, mí autisté tomu neholdují. Návštěva zubařky mě čeká asi za 14 dní a děsí mě už měsíce dopředu...brrr.

5 stuprum stuprum | Web | 27. března 2014 v 7:31 | Reagovat

Bicykl je vskutku zajímavý nástroj.

6 pavel pavel | Web | 27. března 2014 v 19:45 | Reagovat

Jsi astmatik? Já jsem taky slabý astmatik a před rokem jsem to ani nevěděl dokud mi to neřekli doktoři. Ti řeknu jen špatné zprávy a tím člověku způsobí jen to, že by nakonec onemocněl, kdyby si to vzal k srdci. Pochopitelně se na kole taky nešetřím a jedu s vyplazeným jazykem co vydržím. :-D

7 Nezkrotná Nezkrotná | Web | 29. března 2014 v 11:14 | Reagovat

Kolo je pro mě věc, která mi dokáže zvednout náladu. Běh to stejné, plavání...je to prostě činnost, která mě dokáže vytáhnout ze sraček. Dřív bych šla a zapálila bych si, sedla si, pokuřovala a sledovala bych to dění kolem. Teď vezmu kolo a všemu se snažím ujet...Nevím, sport je můj terapeut, dokázala bych o něm mluvit hodiny a hodiny....

8 Vendy Vendy | Web | 30. března 2014 v 16:48 | Reagovat

Hlavně že to dobře dopadlo, jak s dýcháním, tak se zubařkou. A jízdu na kole sis pořádně vychutnala! Osobně bych se sluchátky na uších asi nejezdila, protože ráda slyším zvuky kolem, včetně projíždějících aut, můžu se zorientovat a případně přibrzdit, oni totiž občas jezdí jako prasata.
Samozřejmě na cyklostezce to je jiný kafe. :-D

9 Peter Cross Peter Cross | Web | 1. dubna 2014 v 17:22 | Reagovat

Mně se kolo a cyklistika naprosto znechutili po tom, co jsme dříve jezdili třeba šedesáti kilometrové túry, kdy jsem myslel, že vypustím duši. Neříkám, že by mi to nějak ublížilo, ale když mě někdo pořád nutil abych šlapal rychleji a nadával mi a ponižoval mě, tak to jedno mu danou činnost může pěkně znepříjmenit. :-x

10 keri keri | Web | 4. dubna 2014 v 17:27 | Reagovat

Tak já na kole zrovna moc nejezdím. Párkrát jsem jela, ale zrovna moc mě to nezaujalo. Ale začalo mě bavit na bruslích, i když na nich ještě moc neumím a občas mám co dělat, abych se na nich udržela. :D
Tak ať se dostaneš k další projížďce a je stejně dobrá jako tahle. :)

11 Gali Gali | 20. července 2015 v 9:31 | Reagovat

Dětská stomatologie Praha:

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.